Wednesday, October 10, 2018

BBM3410/18 : Friendship Never Die

Ini la sayang sayang aku sejak dari semester 1. Bermula cerita di Universiti dengan lima bunga yang cantik dan baik. Yang hujung sekali belah kanan tu aku rapat dengan dia hujung sem satu. Sebab tragedi dia terbang dari basikal dekat Bukit Ekspo masa jalan jalan dengan kami. Bukan main lepas dapat basikal free. Sampai terbang ko Fez 😂

Kemana-mana mesti bersama, dalam kelas mesti duduk sekumpulan. Sampai ada kawan sekelas cakap "Seronok la tengok korang ni, mana mana pun mesti sama-sama". Kami pun macan biasa letak tangan dekat bahu "Well" 🤗


 

Mereka berdua 👇🏻 ni juga kesayangan aku. Dah sekelas dari semester 1, tapi kami baru je kawan masa musim latihan industri. Dalam masa singkat, tak percaya yang aku boleh sayang budak berdua ni. Seronok bila balik kerja sama sama, makan sama sama, kongsi cerita setiap hari tentang department masing masing. Lain rasanya dengan sebelum ni. 


Ini juga kawan aku 🌸 Selalu disisi juga dihati 🙈 Yang bersemangat tinggi, bermotivasi. Kalau tak percaya dengan dia bercakap terus rasa terbakar semangat. Tak tipu 😅 Terima kasih 


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK Kuuuuuu. . . .

Semua media sosial kami sapu demi Prof tercinta :) niat Prof nak bagi kami popular la tuuuuu. D Demi Prof,  saya aktifkan Facebook ya...