Wednesday, October 10, 2018

BBM3410/18 : Aku dan PITA yang masih terbengkalai . . .


Menggalas tanggungjawab sebagai pelajar Tahun Akhir. Tugasan paling besar dalam melengkapkan Ijazahku ada Projek Ilmiah Tahun Akhir (PITA). Kajian yang aku lakukan merupakan gabungan kursus major dan minor yang diambil. Diharapkan PITA ini mampu aku siapkan dengan jayanya. 

Tajuk kajian yang dilakukan 'Terjemahan Unsur Budaya dalam Buku Fiksyen Kanak-Kanak'


Penyelia PITA yang amat penyayang bagiku. Prof Madya Dr Vijayaletchumy 💕 Dari semester satu lagi, aku dah banyak kelas bersama Dr V. Baik sangat. Suka tolong student. Cara dia buat kami rasa selesa dan ikhlas nak menuntut ilmu. Dia betul betul sampaikan ilmu tuuu. 

Gambar sekadar hiasan... 

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK Kuuuuuu. . . .

Semua media sosial kami sapu demi Prof tercinta :) niat Prof nak bagi kami popular la tuuuuu. D Demi Prof,  saya aktifkan Facebook ya...