Monday, November 12, 2018

BBM3410/18 : Dedikasi Buat PROF DR N :)

Dari Instagram beralih ke Twitter, ramai yang bertanya siapa Prof N ni. Disebabkan oleh semua kiriman aku di media sosial, tercatat #ProfDrN. Dimana-mana #ProfDrN. Tertanya tanya kan, apa nama sebenar Prof N ni. Seorang Professor yang berpendirian tinggi, kreatif dalam memberi tugasan, dan sangat comel bagi aku.

Nama penuh beliau, Professor Dr Normaliza binti Abd Rahim. Satu-satunya tenaga pengajar yang dikenali dengan gelaran Prof Prof Prof. Sejak tahun lalu lagi, aku menjalani kuliah bersama beliau. Kelas pertama aku hadiri pun , Prof dah buat aku terhibur. aku ingat lagi, sewaktu kelas minor. Memang banyak sangat kerja, nak saiz ni, nak warna ni. Tapi, aku rasa macam uniknya la Prof ni. Hahahahaha Benda yang orang lain tak terfikir, tapi beliau sorang yang terfikir tentang pendekatan tersebut.

Berbaki satu semester terakhir ini, hari-hari aku masih dihiasi dengan kehadiran Prof untuk subjek major. Kerja senang je. Suka sangat pegang telefon pintar kan ? Haaaaaa, ambik kauu! Semua tugasan guna telefon kau yang pintar tu.

Semua tugasan yang menyeronokkan. Seronok bukan sebab apa, masa ni la boleh acah-acah model dalam Instagram. Kalau tak, kawan-kawan pengikut Instagram mesti rasa aku buang tabiat. Haha, jadi dengan alasan "Ini Tugasan Prof N" maka lahirlah model-model yang tidak berbayar di media sosial. Ini la Prof kesayangan semua !



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK Kuuuuuu. . . .

Semua media sosial kami sapu demi Prof tercinta :) niat Prof nak bagi kami popular la tuuuuu. D Demi Prof,  saya aktifkan Facebook ya...