Monday, November 12, 2018

BBM3410/18 : Adope Photoshop. . . Sengsara Jiwa Haaaaaa

Mula dari minggu enam, kami sudah mula ditugaskan untuk menghasilkan Kalendar Meja 2019. Senang je, tapi. . . Yang buat jadi susah, kena guna aplikasi Adope Photoshop. Haha !

Waktu kelas amali, macam macam riaksi muka dapat ditonton. Ada yang kerut kening, ada yang bergaris, ada yang menitik air mata. Lagi parah, ada yang kepak dua komputer riba dia. Ishhh ishhh tak baca Bismillah la tuuu. Sabar jela :)

Kali petrtama guna Adope Photoshop sewaktu latihan industri beberapa bulan lalu. Nak kata berbakat tu memang tak laaa. Tapi ada la sedikit sebanyak ilmu untu itu. Tertekan, memang tertekan. Tapi awak semua akan rasa faedahnya bila lihat hasil kerja di akhir nanti. 

Seperti aku, aku menetapkan tema terlebih dahulu untuk kalendar meja ciptaan ku. Tema yang dipilih ialah buah-buahan. Tak sabar nak tunjuk hasil kalendar meja aku pada semua. Buat masa sekarang, hadam la dulu gambar sebelum kalendar itu siap. Haha !







Bila tengok separuh jalan ni. Cita rasa aku boleh dikatakan sdikit kebudak budakkan jugak kan ? Hahahaa


Soalan untuk prof. Ada rasa nak beli tak Kalendar Meja daripada saya ? 


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK Kuuuuuu. . . .

Semua media sosial kami sapu demi Prof tercinta :) niat Prof nak bagi kami popular la tuuuuu. D Demi Prof,  saya aktifkan Facebook ya...