Wednesday, October 10, 2018

BBM3410/18 : Flatlay Mode

Tugasan minggu ke 4, seperti biasa Fotografi fotografi dan fotografi. Tapi kali ni berbeza sikit sebab untuk dia aku, aku belum pernah tahu ilmu ni. Prof minta kami ambil gambar Flatlay. Bila prof tunjuk contoh dekat depan. Baru la semua orang 'oooooo' yang tu ke. Acah acah tahu 😒

Semua terkejar kejar sebab Prof bagi masa 1 jam setengah jeee. Gilaaa, mau tak berlecak ketiak masing masing. Tonggeng bag semua orang nak cari barang untuk dijadikan produk. Pendapat aku, tugasan ni dan dalam masa yang singkat tak sesuai untuk individu yang pentingkan kesempurnaan. Sebab hang semua kalut, tang mana nak dapat yanh sempurna. Haihhhh

Kami ditugaskan untuk ambil gambar empat jenis Flatlay. Saksikan apa yang kumpulan aku dapat hasilkan: 
  1. Flatlay (Dedikasi untu Hari Jadi Prof N)



  1. Half Flatlay (Ni pun aku rasa lain dari kumpulan lain, kami ada fotografer terbaik iaitu Thalha 🌻 Semua Cantik lahhh!)

  1. Quater Flatlay ( Nama pun mahasiswa, lagi-lagi mahasiswa tahun akhir & semester akhir. Memang ilmiah la semua yang ada dalam bag. Tengok la tu, PITA dalam bag siap kot. Tak A jugak tak tahu laaa. Ni la namanya hidup dan mati bersama PITA 💪🏼)
  1. Zero Flatlay ( Gambar ni semua tertonggeng nak amik yang terbaik. Punya la takut Prof tak like. Tapi comel kan bag aku tuuuu. Yang bunga bunga tuuy 🌸 Hehe RM9 jeeee. Dekat Shoppee. Hehe Promote la apa salahnya) 


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK Kuuuuuu. . . .

Semua media sosial kami sapu demi Prof tercinta :) niat Prof nak bagi kami popular la tuuuuu. D Demi Prof,  saya aktifkan Facebook ya...