Tuesday, September 25, 2018

BBM3410/18: Saya si cantik itu . . .

Hi ! My name is  Atiqah Che Ismail. Just call me ETOT I am 23 years old. Masih muda, cantik dan baik. Haha

I'am taking Bacelor of Art (Language & Malay Linguistic) at Universiti Putra Malaysia. Doakan saya untuk further my Master soon. Insya-Allah

Buat masa sekarang, keutamaan saya adalah menghabiskan sisa-sisa semester akhir ditambah dengan sesi akhir PITA yang mendera jiwa raga. Sayang Dr V!

Super favourite hobby saya, post post post gambar dalam ig. So sila sila la visit my ig atiqahcheismail__

Less is more. See yaaa 🌻



No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : FACEBOOK Kuuuuuu. . . .

Semua media sosial kami sapu demi Prof tercinta :) niat Prof nak bagi kami popular la tuuuuu. D Demi Prof,  saya aktifkan Facebook ya...